Categoria:

Kit Addicional de Locomoció

SKU: 300142

2.970,00 IVA inclòs

El Kit Addicional de Locomoció amplia les possibilitats del Rigamajig Bàsic, permetent als infants explorar la mecànica del moviment mitjançant el tinkering i la metodologia STEAM. Amb 103 peces, incloent rodes, eixos i rodes giratòries, fomenta la creativitat i el pensament experimental per construir artefactes mòbils que roden i giren. Aquest complement impulsa l’aprenentatge actiu i la resolució de reptes, oferint una experiència enriquidora basada en la investigació i la manipulació directa.

Available on backorder

Amplia el teu Kit Constructor Rigamajig Bàsic amb el Kit Addicional de Locomoció per crear artefactes mòbils que roden i giren! Els eixos i els perns d’eix permeten que les rodes, hèlices, molins de vent i més girin lliurement, mentre que les rodes giratòries proporcionen un rang de moviment immensament versàtil.

El Kit Addicional de Locomoció inclou moltes femelles hexagonals per assegurar-ho tot, i amb vuit llargues longituds de la nostra corda suau i fàcil de deslligar, sempre tindràs prou per estirar, subjectar o practicar nusos. Estem ansiosos per veure què crees!

Conté 103 peces: rodes, eixos, perns d’eix, femelles hexagonals, una planxa en ziga-zaga, una planxa d’arc de 60 graus, quatre formes de plataforma, rodes giratòries, dues bosses d’emmagatzematge i més.

El Kit Addicional de Locomoció s’ha d’utilitzar amb el Kit Bàsic Constructor Rigamajig o Tallers, i no és compatible amb Rigamajig Junior.

*Aquest producte no és independent i s’ha d’utilitzar amb el Kit Bàsic Constructor Rigamajig.

Tens dubtes, vols que t’ajudem?

Si necessites ajuda o tens qualsevol dubte sobre la compra, l’enviament, les devolucions o el que sigui, truca’ns, envia’ns un email, vine a les nostres botigues o bé consulta les preguntes freqüents.